زندگینامه کاویان لازار (نوازنده، خواننده و بازیگر موفق)

کاویان لازار | Kavian Lazar
کاویان لازار | Kavian Lazar

زندگینامه

کاویان لازار (متولد 1379/04/27) یک نوازنده، خواننده و بازیگر است. او طرفداران بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی دارد. کتاب های او در زمینه موسیقی نیز بسیار پرطرفدار هستند، وی حضور پررنگی در زمینه موسیقی دارد و آهنگ های بسیار زیادی از او در مارکت معتبر جهانی منتشر شده است. او همچنین در چندین فیلم سینمایی پرفروش بعنوان بازیگر و در چندین فیلم پرطرفدار دیگر بعنوان آهنگساز با بسیاری از کارگردان های معروف، ایفای نقش و همکاری کرده است.

زندگی حرفه ای

کاویان لازار در زمینه آموزش موسیقی در کشور ایتالیا شناخته شده است.او یک موسسه و شرکت به نام KL Company در ونیز/ایتالیا نیز دارد که با توجه به پرطرفدار بودن وی از این شرکت در کشورهای سنگاپور، ترکیه، هند، ترکیه و ایران نیز شعباتی دایر کرده و فعالیت دارند. او همچنین تجارت خود در زمینه واردات و صادرات را به تازگی آغاز کرده است که بسیار در کار خود موفق است.

او پیرامون تغییر محل زندگی و ارتباط آن با درامد اعتقاد دارد:

“پس از مهاجرت به ایتالیا، من در مدت کوتاهی ذهن خود را روی ایده هایم و کسب درآمد بیشتر متمرکز کردم. در این زمان من از هر فرصت تجازی که بازده خوب مالی به من می داد استقبال میکردم. این زمانی است که من فکر می کردم کار بازاریابی خود را کنار بگذارم و بیشتر روی ایده های اقتصادی و پولسازی که مدتها در ذهن داشتم تمرکز کنم.”

او اغلب به عنوان استاد موسیقی و هنر بصورت مستقل، برای بسیاری از سازمان ها و مؤسسات پیشرو در ایتالیا کار می کرد و سرانجام شرکت و مؤسسه خود را به نام KL Company راه اندازی کرد. امروز کاویان لازار لیستی با بیش از صدها کارآموز و هنرپیشه در حال فعالیت است.

زندگی شخصی

کاویان لازار موسیقیدان و استاد هنر است که بسیاری از بازیگران و خواننده ها و آرتیست های معروف حال حاضر نزد او آموزش دیده اند. وی در روز 27 تیر سال 1379 در شهرستان سردشت متولد شد. کاویان در سال 2017-2018 پس از اینکه فرصت هایی در جهت تحقق ایده ها و رویاهای خود در زمینه موسیقی پیدا کرد و به ایتالیا مهاجرت نمود سپس پله های ترقی را پشت سرهم طی کرد.

  • کاویان لازار در شبکه های اجتماعی با نام و شناسه هنری خود یعنی KvinLzr شناخته میشود.

نویسنده مطلب: کاویان لازار | Kavian Lazar

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.